Kundeservice

Du er alltid velkommen til å kontakte oss.

Du finner også hvordan du returnerer eller bytter varen.

Se ofte stilte spørsmål her:

FAQ

kundeservice

Kontakt kundeservice

Vi er klare til å hjelpe deg via e-post

Email: post@northorganic.no

Frakt

Vi sender flere ganger i uken. 

Varen sendes med PostNord og vil ta 3-4 dager å komme frem. Du mottar en e-mail, så snart vi har sendt din pakke.

Hvordan returnere

Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig - og har derfor laget en returseddel som du bare skriver ut, fyller ut og setter sammen med varen din. Så sørger vi for å tilbakebetale varene dine når vi mottar dem.

MERK! Det er ingen gratis returfrakt - vi trekker et fraktgebyr på 40 NOK fra refusjonen.

Vil du bytte?

For å bytte en vare, skal du returnere din kjøpte vare. Når den er returnert, refunderer vi pengene. Så lager du en ny bestilling på den nye størrelsen. Du kan selvfølgelig lage bestillingen før varen er sendt i retur - men pengene refunderes først, når vi har mottatt din returnering.

returnering