FAQ

Hvilke betalingsmuligheter har jeg?

Nederst på nettsiden vår kan du se de ulike betalingsalternativene. Disse inkluderer:

VISA

Mastercard

Vipps

Klarna

Er du usikker på om betalingen din har blitt gjennomført?

Ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg med å finne ut av det. Kontaktinformasjon og åpningstider for kundeservice finner du nederst på siden her - gå til kontakt.

Hvilke former for levering tilbyr dere?

Vi bruker PostNord: Home og Pakkeshop.

Du kan få pakken sendt til en pakkebutikk eller til en privatadresse. Gratis frakt ved bestillinger over 500 NOK til pakkebutikk.

Har dere gratis frakt?

Ja, når du bestiller for 500 NOK eller mer, får du gratis frakt til pakkebutikk.

Gjelder ikke hjemmelevering eller levering til bedrift.

Hvor er mitt Track & Trace-nummer?

Når vi har pakket og sendt bestillingen din, vil du motta en e-post med ditt Track & Trace-nummer, slik at du kan følge pakken din.

Hvorfor fungerer ikke mitt Track & Trace-nummer?

Track & Trace-nummeret fungerer vanligvis etter kl. 16:00 på dagen du mottok lenken.

Prøv å sjekke igjen senere, og hvis det fortsatt ikke fungerer neste dag, ta kontakt med kundeservice.

Kontaktinformasjon og åpningstider for kundeservice finner du nederst på siden her - gå til kontakt.

Hvor er pakken min?

Du kan bruke Track & Trace-nummeret du har mottatt i e-posten med bekreftelse på sendingen for å spore og følge pakken din fra oss til deg.

Kan jeg få sendt til utlandet?

Ja, vi sender til mange forskjellige land, og listen utvides stadig. Du kan se og velge land fra listen når du er i bestillingsprosessen. Hvis landet ditt ikke er på listen, kan du kontakte kundeservice for å høre om muligheten for å få lagt til landet ditt.

Kan jeg hente bestillingen min på lageret deres?

Nei, vi tilbyr ikke henting av pakker fra lageret vårt.

Kan jeg bytte en vare?

Du kan ikke bytte en vare kostnadsfritt, da du selv må betale for returfrakten.

Du må returnere varen og legge inn en ny bestilling. Bruk det vedlagte returskjemaet. Du vil få pengene tilbake for varen når vi mottar returen. Vær oppmerksom på at du selv må betale returfrakten til oss.

Kan jeg endre bestillingen min?

Ja, frem til du mottar en e-post fra oss der vi bekrefter at bestillingen din er sendt, kan du i utgangspunktet endre bestillingen din. Vær imidlertid oppmerksom på tidspunkt, ukedag, helligdager og travle perioder.

Hvis du har mottatt en e-post om at bestillingen er sendt, kan vi ikke stoppe den, og du må returnere den når du mottar den, og deretter legge inn en ny bestilling.

Kontaktinformasjon og åpningstider for kundeservice finner du nederst på siden her - gå til kontakt.

Har dere størrelsesmål på klærne deres?

Ja, på mange av klærne våre har vi størrelsesmål for ulike størrelser. Kontakt kundeservice for å få spesifikke mål for en bestemt vare.

Kontaktinformasjon og åpningstider for kundeservice finner du nederst på siden her - gå til kontakt.

Kan jeg få opplyst produksjonslandet?

Ja - ring eller skriv til kundeservice, så kan vi finne opplysningene for deg.

Kontaktinformasjon og åpningstider for kundeservice finner du nederst på siden her - gå til kontakt.

Er det gratis å returnere?

Nei.

Hvis du bruker det vedlagte returetiketten, trekkes det et returgebyr på 40 NOK fra beløpet du skal få refundert.

Er returpakken min mottatt?

Du vil motta en e-post så snart vi har behandlet returen din. Returer behandles i den rekkefølgen de mottas av vår returavdeling. Det tar vanligvis maksimalt 5 arbeidsdager fra vi mottar returen din.

Når kan jeg forvente å få tilbake pengene mine?

Når vi mottar returen din, vil du motta en e-post.

Når du mottar en e-post fra oss, har vi startet tilbakebetalingsprosessen. Vær oppmerksom på at det kan ta noen bankdager før beløpet vises på kontoen din.

Hvor du kan se beløpet, avhenger av hvilken betalingsmetode du har valgt.

Hvordan returnerer jeg en vare?

1. Det er veldig enkelt. Du bruker det vedlagte returskjemaet og returetiketten.

2. Fyll ut skjemaet "RETURSEDDEL" som ligger i pakken, med bestillingsnummeret og hvilke varer du returnerer.

3. Bruk den vedlagte returetiketten og lukk pakken. Du kan også generere en ny returetikett her på northorganic.no/returetikett.

4. Lever returpakken på nærmeste PostNord-pakkebutikk og husk å få kvittering for pakken.

Når vi mottar pakken din med riktig utfylt returskjema, vil vi behandle returen din og refundere pengene dine.

Merk: Vår returetikett har en fast fraktavgift på 40 NOK, som vi trekker fra beløpet du har rett til å få refundert.

Tilkommer det et gebyr for å returnere varer?

Hvis du bruker vår returetikett, pålegger vi en fast fraktavgift på 40 NOK, som trekkes fra beløpet du skal få refundert.

Kan jeg få en ny returetikett eller et nytt returskjema?

Vi kan utstede et nytt returskjema for deg hvis du kontakter kundeservice.

Du kan også generere en ny returetikett her: northorganic.no/returetikett.

Jeg har en klage, hva gjør jeg?

Vennligst kontakt kundeservice.

Kontaktinformasjon og åpningstider for kundeservice finner du nederst på siden her - gå til kontakt.

Angrerett eller returrett

Du har alltid 365 dagers returrett.

Varen kan pakkes ut og prøves. Undertøy skal prøves utenpå annet tøy.

Du må bruke det vedlagte returskjemaet og returetiketten. Hvis du har mistet returetiketten, kan du generere en ny her: northorganic.no/returetikett.

Vi trekker en fast sum på 40 NOK fra beløpet du har rett til å få refundert.

Returnering av multipakker og kampanjetilbud

Hvis du har kjøpt en multipakke, må du returnere ALLE delene fra multipakken. Du kan for eksempel ikke bare returnere 2 underbukser fra en 3-pakning med underbukser. Hvis du bare returnerer deler av en multipakke, har du ikke rett til å få pengene tilbake, da produktet da ikke kan selges av oss.

Hvis du bare returnerer deler av et kampanjetilbud, vil vi beregne beløpet du får tilbake basert på den reduserte kampanjeprisen.

Hva gjør jeg hvis varen min blir ødelagt?

Ta kontakt med kundeservice.

Kontaktinformasjon og åpningstider for kundeservice finner du nederst på siden her - gå til kontakt.

Hvilke åpningstider har kundeservice?

Mandag til torsdag: 09:00-15:00

Fredag: 09:00-12:00

Hvordan melder jeg meg på nyhetsbrevet deres?

Du kan melde deg på nyhetsbrevet på northorganic.no/nyhetsbrev.

Nyhetsbrevet vårt er veldig populært fordi våre VIP-kunder får eksklusive tilbud her - ofte før alle andre. Det er også her du er først i køen for ville kampanjer som for eksempel Black Friday, og får beskjed når vi arrangerer konkurranser. Vi pleier å skjemme bort våre VIP-kunder på nyhetsbrevet så mye vi kan.

Hvordan melder jeg meg av nyhetsbrevet deres?

Nederst i alle e-postene du mottar fra oss, er det en lenke for avmelding fra nyhetsbrevet.

 

Kontaktmuligheder 

NorthOrganic

Postboks 71

2025 Fjerdingby

E-mail: post@northorganic.no